ניהול שיווקי אינטרנטי עבור:

מרכזים, מכללות או תאגידים

שיווק אינטרנטי למרכז \ מכללה \ תאגיד:

 

עסקים מרובי פעילויות ומוצרים כגון: מכללה אלטרנטיבית, מרכזי עסקים, מרכזים רוחניים, חברות ותאגידים - עומדים בפני אתגר שיווקי לא פשוט בבואם להציג לציבור הרחב שלל מוצרים בשלל נושאים שונים תחת תקציב שיווקי אחד, חכם וממוקד.

 

היכולת לבנות תקציב שיווקי ותוכנית שיווקית מתאימה, שתוכל לשווק בו בעת כמות גדולה של מוצרים במינימום תקציב - יכולה להשפיע באחוזים רבים על תקציבכם השיווקי.

 

הדרך הנכונה עבורכם היא לבנות את הבסיס השיווקי שלכם רחב ממוקד ויציב.
יש לתת מענה למיתוג, שיווק, פרסום, קידום ועקביות בתעבורה הנכנסת לאתרים שלכם ולכלים השיווקים שלכם.

 

הכלים השיווקים המומלצים לתפעול בתוכנית שיווקית:

 

שידורג האתר ואופטימיזציה - התאמת דפי הנחיתה  באתר לקליטת תעבורה לכמות גדולה של מוצרים + אופטימיזציה לאתר הלקוח עבור דרישות גוגל להצגה מושלמת ולשיפור הדירוגים.

קידום אתרים -  הכנת מערך קישורים רחב ומתמשך ובניית תוכנית קידום למושגים הראשיים של הלקוח במנוע החיפוש של גוגל.

 

שיווק בפייסבוק - יצירת מערך שיווקי בפייסבוק הכולל עמוד עיסקי\אוהדים וניהולו השוטף, פרסום במודעות צד וניוז פיד, פרסום סטטוסים ממומנים, פרסום שוטף חינמי בדפים וקבוצות קשורות, ניהול אירועים ושלל החומר הפרסומי של הלקוח.

 

שיווק אזורי - בחינה ומתן מענה לשיווק מפולח אזורי בכלים השונים.

 

פרסום חכם -  יש לבנות מערכת פרסומים מרוכזת ורוחבית שבה השלם גדול מסך חלקיו. במקום להוציא סכום רב מצטבר במערכת פרסומים לכל תחום – נרכז פעילויות בצורה חכמה ונפרסם את פעילויות המרכז בצורה מיטיבה, שבה כל מוצר, מפרסם במקביל גם את כל שאר המוצרים על מנת למצות כמה שיותר מהחשיפה בתשלום.

 

לשאלות , הבהרות, פגישת יעוץ או קבלת הצעת מחיר

 

 

וירן בוגנים - 050-8113383 | mandala.adv@gmail.com

This site was designed with the
.com
website builder. Create your website today.
Start Now