top of page

קידום אתרים

אופטימיזציית אתר – קידום אתר – סינגלים חברתיים
* קידום אתר מקצועי מהיר איכותי ובמחיר שפוי - צרו קשר למבצעי 2017 *

 

 

 

 

 

 

 

קידום אתרים הוא תחום בתנועה ושינוי מתמיד. יחד עם זאת זה התחום החשוב ביותר עבורכם להתמקד בו בהסתכלות שיווקית לטווח ארוך.

אין דבר שיחסוך לכם הוצאות וימקד טוב יותר את הקהל שמגיע אליכם, מאשר דירוגים טבעיים בתוצאות החיפוש של גוגל על ביטויי המפתח שלכם.

הרי כבר מוסכם וידוע שלא משנה כמה מקצועי ומעוצב האתר שבניתם – לא תהיה לו תעבורה נכנסת טבעית ללא עבודת קידום מקצועית.

עמוד תוצאות החיפוש של גוגל מכיל 10 תוצאות חיפוש אורגניות + (עד) 10 תוצאות ממומנות, גוגל אדס (שמתחלקות גם כן ל-3 בחלק העליון של הדף ועד 7 בצד הדף). כל עוד אין ללקוח הופעה בעמוד הראשון בדירוגים עליונים על הביטויים הראשיים שבהם נרצה שיופיע – נפעיל עבורו קמפיין של מודעות גוגל אדוורדס ממומנות שיופיעו כחלק מהתוצאות הממומנות בדף. זוהי צורת פרסום ממוקד יעילה ביותר, אולם יש לה עלות משתנה לפי התחרות על מילות המפתח המבוקשות.

הימצאות בדירוגים העליונים בצורה טבעית אורגנית, יאפשרו לנו לחסוך הוצאות תשלום על גוגל אדס, או להפנותם לביטויים אחרים חדשים שעוד לא התקדמנו בהם בצורה טבעית.

ההימצאות בראש תוצאות החיפוש בתחומים שלכם היא הדרך היעילה ביותר להביא קהל ממוקד, הדרך המשתלמת ביותר והדרך הנכונה ביותר לתצוגה מקצועית וממותגת כראוי בתחום.

 

כחלק מעבודת קידום אתרכם נבצע את הפעולות הבאות:

עבודת OFFSITE - מחוץ לאתר:

  • יצירת מערך קישורים רחב, עמיד ואיכותי ביותר מאתרים חיצוניים אל אתרכם – אתרים, פורומים, בלוגים, אינדקסים, בוקמרקס ועוד.

  • חילופי קישורים עם חברים לדרך ובעלי מקצוע בדגש על אתרים מקצועיים בתחום.

  • פרסום מאמרים עם קישורים מותאמים באתרי תוכן גדולים.

  • קסמים מיוחדים שנלמדו לאורך השנים.

עבודת ONSITE - באתר:

  • דיוק ובחירת ביטויי מפתח רלוונטיים אשר מביאים תעבורה בתחום בו אתם עוסקים.

  • אופטימיזצייה ומיקוד של שמות העמודים והעמודים עצמם באתרכם לפי הדרישות המתעדכנות של גוגל.

  • חיבור אתרכם לרשתות החברתיות ליצירת מערך סינגלים חברתיים שוטף.

  • יצירת מערך קישורים פנימי בין דפי האתר השונים לפי ביטויי מפתח.

 

 

עבודת קידום האתרים היא דינאמית ומשתנה לפי התחרות בפועל ובחירת מילות המפתח.

לעיתים נעדיף להתמקד במילות מפתח משניות אך ממוקדות בשביל לא לבזבז משאבים על תחרות מיותרת על מילות המפתח הראשיות בתחומים תחרותייים.

 

 

אסטרטגייה נכונה – שיתופי פעולה – עבודה מקצועית – וקסמים – מביאים את התוצאות המבוקשות
 

*
Image courtesy of renjith krishnan | FreeDigitalPhotos.net


*
בנית אתר | ניהול דף פייסבוק | גוגל מקומות | גוגל פלוס | קידום בגוגל | גוגל לעסקים | פרסום עסק בפייסבוק

bottom of page